Terapie autologiczne INNMEDIS SYSTEM™, wykorzystując 30 rodzajów czynników wzrostu i komórek macierzystych wyselekcjonowanych z krwi pacjenta, skracają proces regeneracji i odbudowy tkanek.

Terapie autologiczne INNMEDIS SYSTEM™ są skuteczne w leczeniu schorzeń takich jak:

osocze bogatopłytkowe iniekcja
  • łokieć tenisisty / golfisty
  • zwyrodnienia stawów
  • ostrogi piętowe
  • kontuzje / uszkodzenia ścięgien, mięśni i więzadeł
  • zmiany zwyrodnieniowe ściegna Achillesa
  • urazy i zmiany przeciążeniowe
  • kolano biegacza / skoczka (zapalenia więzadła właściwego rzepki)
  • trudno gojące się rany
  • zapalenie ścięgien gęsiej stopki
  • zapalenie kaletki krętarza większego kości udowej
  • tendinopatie stożka rotatorów barku
  • zespół cieśni podbarkowej

Wspólnie z lekarzem prowadzącym
wybierz metodę dostosowaną do
potrzeb Twojego organizmu.

SKONCENTROWANE OSOCZE POGATOPŁYTKOWE PRP.

Szczególnie skuteczne przy zmniejszaniu stanu zapalnego i przyspieszaniu procesu regeneracyjnego. Osocze działa jak mocny impuls, który precyzyjnie stymuluje uszkodzone miejsce do regeneracji.

PŁYNNA FIBRYNA BOGATOPŁYTKOWA (I-PRF ORAZ F-PRF)

Wykorzystywana przy zmniejszaniu stanu zapalnego oraz odbudowie tkanek w uszkodzonym miejscu. Czynniki wzrostu oraz komórki macierzyste CD 34+, które zostały w niej zawarte, uwalniają się przez 10 dni od zabiegu, zmniejszając stan zapalny i regenerując ubytki tkankowe.

InnMedis LCC Single

Na czym polega zabieg?

Krew Pacjenta jest pobierana do specjalnej probówki medycznej. Na skutek precyzyjnego wirowania następuje selekcja czynników wzrostu i komórek macierzystych CD 34+. Materiał w formie koncentratu zostaje podany Pacjentowi w miejsce uszkodzenia.
Zabieg jest w pełni autologiczny i naturalny, co eliminuje ryzyko powikłań, nasilenia alergii czy innych dolegliwości. Procedura zakłada serie 1–3 zabiegów, każdy w odstępie 1 miesiąca. Seria może być powtórzona po 6–12 miesiącach, w zależności od wskazania lekarza.

Jakich efektów oczekiwać po zabiegu ?

PRZECIWSKAZANIA:

Jak przygotować się do zabiegu?

W dniu zabiegu pij duzo wody, aby nawodnic organizm.

Dzień przed zabiegiem nie spożywaj alkoholu ani innych substancji odwadniających.

Nie stosuj NLPZ (niesteroidowych leków przeciwzapalnych) i aspiryny na 3 dni przed zabiegiem oraz 7 dni po zabiegu.